donderdag 20 januari 2011

Fourtysomething

Heej bloggers, mijn baasje was gisteren jarig, dus met zijn allen:

Groeten, Musti

3 opmerkingen:

  1. Is het Musti the Original of een nepkat van internet?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Adrienne,

    je was jarig en ik was 2 dagen op cursus, dus bij deze alsnog de felicitaties voor een nieuw levensjaar, je zou de tel bijna kwijt raken!!!!

    tot maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is the one and only Musti, kijk maar naar haar neus (vitiligo net als het baasje)!
    Hoe oud ben ik ook al weer? O ja forever 38!

    BeantwoordenVerwijderen