Hola, de sic had het gisteren in deSuite over 23 projecten (concernplan), het moet niet gekker worden! Nou Arjaontje heeft inmiddels 18 Archiefdingen gedaan (zie pagina's), ha, nog vijf te gaan. Komt wel goed schatje!
Ai op 16 mei weer zo'n bijeenkomst. Moet ik dan niet archiefdingen doen?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten