Ik zie dat enkele collega’s van het weekend al druk in de weer zijn geweest met #7, dus kan ik niet achterblijven. Klik op het tabblad ’23 archiefdingen’ voor mijn bevin-dingen.
Zo hé, het Engelse internetslang wordt weer eens uitgebreid met API (Application Programming Interface) en Mashups (gegevens van de ene site die gebruikt worden in een andere) en Creative Commons (CC). Nou, nou een cursus Engels voor (of door?) geflipte internetters zou niet slecht zijn als basis voor deze dingessen! En wie zijn toch die nerds die al die verschillende toepassingen bedenken?
Arjaontje,
BeantwoordenVerwijderenJij hebt je blok erg overzichtelijk ingedeeld. Dat lukt me nog niet erg; het is bij meer een ratjetoe.
Ik ben morgen en vrijdag niet in Roosendaal op het werk. Ik wens jou en Raoul hele prettige Kerstdagen toe, en wellicht zien we elkaar volgende week weer.
Dat indelen in pagina's kan ook aan het sjabloon liggen. Alleen zijn die pagina's lastiger te volgen en het is gewoon een groot tekstveld. Ik vind jouw blog lekker rustig en overzichtelijk en jij doet er tenminste wat aan ;-)
BeantwoordenVerwijderenFijne kerstdagen en tot volgende week!