Van het weekend waren Raoul en ik in Groningen, gezellig, maar wel koud. We hebben fijn gesjopt en wat musea bekeken en natuurlijk d'Olle Grieze beklommen.
 |
| Groningen Winter Welvaart |
 |
| Ontwerp voor de nieuwe studiezaal! |
Het Groninger museum was net weer open en ik vond daar nog een aardig ontwerp voor de aankleding van de studiezaal, dat kan Nicole vast wel fixen.

Op maandagochtend 3.40 uur ging het brandalarm in het hotel af en stonden we even later in pyjama (gelukkig wel met onze schoenen en jas aan!) aan de overkant van straat in de kou naar de toegesnelde brandweer en politie te kijken. De schade bleef beperkt tot wat rook op de 2e etage en de gasten ontruimden zichzelf. Van de politie mochten we even bij het politiebureau schuilen, maar amper daar aangekomen konden we weer terug, nou ja! Ach je maakt weer eens wat mee ... verder was alles goed in het hoge Noorden!
Nou, maar goed dat jullie een pyjama aanhadden! Een romantisch weekend weg met z'n tweeen en dan PYJAMA'S aan? Hm, ik snap er niets van!
BeantwoordenVerwijderenHa, toch maar goed dat we ze bij hadden anders hadden we op het politiebureau moeten blijven! Mmmmm, ik heb nog een foto uit het Groninger museum van een man zonder pyjama maar die kan ik hier niet plaatsen ;-) (censuur)
BeantwoordenVerwijderen