vrijdag 20 mei 2011

The End

Finish vlaggenJippie joehee! De finishvlag gehaald, het podium en de champagne lonkt! Knallende kurken. Het 23e ding (zie tabblad Thingie 21-23) is daar! De maandenlange ontdekkingstocht door de wondere wereld van Web 2.0 is ten einde. Tranen gelachen, onnozel gedaan en tenslotte tevreden het licht uit gedaan. We hebben veel gelezen, geleerd en er over geblogd maar wat gaan we er mee doen en wie, wanneer en hoe? Dat is ding 24!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten