| Android eats Apple |
Nou, het was uiteindelijk nog een zware bevalling maar ik heb me door de opdrachten 21 en 22 geworsteld. Dat was nog even lastig want ik ben wel smart maar mijn Phone niet zo.
Dus heb ik even Wouter's HTC geleend en allerlei toepassingen uitgeprobeerd en supergave apps gedownload.
>>> Niet reageren Wouter, dit is een grapje! <<<Dus heb ik even Wouter's HTC geleend en allerlei toepassingen uitgeprobeerd en supergave apps gedownload.
Babah, nu dinges 23 nog (slotbijeenkomst en een mooi diploma aan de wand) en dan aan de slag voor het archief (not). Wie heeft er al goede ideeën en wilde plannen en waarom volgt Rob Coers niet iedereen? O well, never mind!
Hey Arjoantje, gefeliciteerd! Een zware bevalling voor jou, kan het me bijna niet voorstellen!
BeantwoordenVerwijderenDat diploma heb je in ieder geval wel binnen. En waarom ik niet iedereen volgde, is een kwestie geweest van afspraak met de opdrachtgever :-) Tot morgen!